לפניכם מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של
שלנו ישמח לסייע באמצעות הדוא”ל: flippers770@gmail.com , או בטלפון 054-7970011.
על מנת להחליף פריט שנקנה אצלנו באתר, יש ליצור אתנו קשר באמצעות הדוא”ל:
flippers770@gmail.com, או בטלפון 054-7970011. בעלות של 29 ש”ח שליח מטעמנו יגיע לקח מכם את נעלי הבית ויביא עימו נעלי בית במידה/דגם/צבע שתרצו.
לפניכם תנאי החזרה ו/או החלפה של פריטים שנקנו באתר:
ניתן להחזיר מוצר שנקנה באתר תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, במכירות סוף עונה וסיילים עד 5 ימים ממועד מסירתו אליכם יש לדאוג שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית, ככל הניתן, ומבלי שנעשה בו שימוש ו/או המוצר נפגם. ניתן להחזיר את המוצר, בשל פגם או אי התאמה, וכל זאת במקרה שלא נעשה שימוש במוצר ו/או נגרם פגם או נזק ו -המוצר נשמר באריזה המקורית, ככל הניתן.
במקרה של ביטול עסקה והחזרת המוצר במסגרת מבצע “משלוח חינם”, הלקוח יחויב בדמי השילוח ודמי השילוח יורדו לו מהסכום ששילם.
החזר דמי המשלוח לא יוחזרו במקרה של ביטול עסקה.
החזר כספי
לידיעתכם, תוכלו לקבל זיכוי כספי או להחליף כל פריט שרכשתם באתר בתוך 14 יום מהיום
שהגיע אליכם, בסיילים או במכירות סוף עונה עד 5 ימים מיום הגיע המוצר אליכם.
עפ”י חוק הגנת הצרכן החזר כספי יתאפשר בעמידה בתנאים הבאים:
* המוצר חדש ולא ננעל. החזרת הפריט תוך שני ימי עסקים מזמן קבלת הפריט, פריט שעלותו מעל 50 ש”ח.
* ההחזר יבוצע לאמצעי התשלום שבוצעה הרכישה בלבד.
* מסכום ההחזר יקוזז 7% (5% דמי ביטול + 2% עמלת אשראי), במקרה של תשלום באפליקציית ביט יקוזז רק 5% דמי ביטול.
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש.
הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי, או במידה.
פרטי כרטיס האשראי שלכם ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. במקרים מעין אלו ייצור
עמכם שירות הלקוחות קשר. לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל
מחלקת שירות הלקוחות של פיט פאן בדוא”ל: flippers770@gmail.com או בטלפון 054-7970011.
אחריות ושירות תיקונים:
- אחריות לנעליים תינתן למשך 3 חודשים ממועד הרכישה, אל מול הצגת הוכחת קנייה.
- האחריות לא חלה על שפשופים, קילופים הנובעים מבלאי או שחיקה ואינה חלה על חרוזים, אבנים ואביזרים נלווים לנעליים.
- האחריות לא חלה על פגמים הנובעים כתוצאה משימוש בחומר ניקוי לא מתאים, כתמי לכלוך ו/או פגיעה מגורם חיצוני.
- אי נוחות אינה נחשבת לפגם במוצר.
- הרשת מתחייבת לבדוק את המוצר במסגרת האחריות, ולתקנו תוך 14 ימי עבודה, וזאת בכפוף לשימוש סביר במוצר.